גם את לפעמים מרגישה שאת "יותר מדי" או “פחות מדי”?
גם את מפחדת לזרוח את האור שלך?
גם אותך השתיקו או הנמיכו?
גם את מרגישה שיש לך כל־כך הרבה להגיד – אבל משהו שם נחסם?
אם משהו מזה נוגע בך,
ואת מרגישה את הפער בין מי שאת בפנים לבין מה שאת מאפשרת לעצמך לבטא —
הריטריט הזה נוצר בדיוק בשבילך.
בואי לבטא אותך. לפתוח את צ’אקרת הגרון דרך תנועה, קול ונשימה.
את יכולה לכתוב את זה, לדבר את זה, לנשום את זה, לרקוד את זה — ואפילו לשיר את זה.
רק תבחרי את הדרך שלך.
הדרך לבטא — הדרך לרפא.
למי הריטריט מתאים ?
למי שחווה חסימה או תקיעות בביטוי העצמי.
לנשים שמרגישות שהקול הפנימי שלהן הושתק או הונמך.
לנשים שמבקשות ריפוי דרך הגוף, הקול והתנועה.
למי שמחפשת מרחב נשי, מחזיק, שבטי ומלא יחד.
בואי לזמן של היטענות, חיבור וריפוי יחד.


